IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Don't go away

Publicerad 2007-11-26 08:08:05 i Ida,

Hejsan.
Efter en lång helg så är det  måndag igen.
Men det är en bra dag idag, spanska prov och historia är avlägset, jag börjar se ett ljus i livet igen. Ungefär.

I helgen har det iaf varit mest handboll. I fredags var jag och min vp vän Emma nere och tittade på innebandy. Sen gick vi hem till henne och deppade lite över att vi låg hemma och åt ostbågar en fredagkväll när alla andra festade. Det resulterade i att vi (eller iallafall jag) bara åt ännu mer ostbågar och blev ännu mer deppig när Daniel åkte ur Idol. Samtidigt satt Lina vid datorn bakom oss och hade stora problem med vilken färg hon skulle välja på sin nya mobil..
På lördagen så hade vi en match, spelade bra och vann. På kvällen var jag sjukt trött. Åkte ner till Madelene ett tag och vi satt och pratade, gick ner på stan och köpte choklad och gick tillbaka. Sen kom Karin, så då blev kvällen fulländad. Hon visade upp ett otroligt stort blåmärke på låret, som hon inte hade en aning om vart det kom ifrån.Haha.
Hade halv panik över min historia, men Karin hjälpte mig iallfall lite. =) Hur som helst var det mysigt. Jag tycker om er, mest.

Och igår hade vi två matcher, vann en och förlorade sista. Spelade dåligt. Men vi gick iaf vidare till steg fyra.
Seeen har det ju inte hänt så mycket mer. Nästa helg hoppas jag på något roligt, för det har inte hänt på länge.!

hejdå

Kommentarer

Postat av: Madelene&Karin

Publicerad 2007-11-26 12:17:24

Vi tycker om dig mer!

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-11-27 13:21:59

Läs min blogg ;)

Postat av: Tobias!

Publicerad 2007-11-27 14:07:01

hej ida HEHE :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela