IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Carpe Diem

Publicerad 2007-11-14 09:12:00 i Ida,

Hej hej hej!
Sitter just nu och håller på med styrkeprogram, ruuligt.

igår, då kom jag på en massa roliga grejer. Som gjorde mig på bra humör! Och så träffade jag Evija. Det gjorde mig också på bra humör. Och Karin och Madde =)

Jag ska börja spara pengar. Och göra tryck på tröjor. Och när jag har tagit studenten, då ska jag åka till Asien!
Till Vietnam, Malaysia, Thailand, Kambodja och Indien. Mhmmm! :D

Jag åker bort snart. Det ska bli skönt.

åh allt är bra just nu. peppp

The mary onettes - whats so strange, lost, void.
Lyssna!

Haha Lina har tappat sin ena handbollssko. Ute. Hhahaha. Emma hittar den nog idag när hon kommer hem ska du se :) Fast då kommer den isåfall vara helt genomfryst...

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2007-11-14 09:32:00

ida du är så jävla dum...

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-11-15 07:58:45

jag hitta den:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela