IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And I love you, please come home

Publicerad 2007-11-20 15:23:11 i Ida,

Hejhej.
Undrar vem som ringde seriöst 25 signaler på min hemtelefon imorse när jag sov.. Kan ha varit mamma eller pappa, dom kanske ville väcka mig. Annars har jag ingen aning. Vem ringer så många signaler, ändå liksom?

Fan vad det är tråkigt väder ute.. Man vill ju bara åka bort härifrån. Förstår mig inte på dom som tycker sånt här väder är mysigt?!

Lyssnar på it takes a fool to remain sane.. Får mig att tänka på tillbaka på Ola Salo på peace and love när han höll värsta fina talet innan den här låten, på natten kl typ två. Det är sådana känslor, som man fick när han pratade, sådana man vill komma ihåg för alltid..
 
=)
http://www.youtube.com/watch?v=JSXKBjLz_3E

Kommentarer

Postat av: hooba

Publicerad 2007-11-20 18:27:32

hej hej ??

Postat av: evija

Publicerad 2007-11-21 00:00:17

haha, att du ens räknade :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela