IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Nerför backen, över torget, åh jag älskar, älskar den här stan

Publicerad 2007-05-15 07:58:46 i Ida,

Tisdag är soft, två lektioner bara . Visserligen handboll här ikväll men vi har sovmorgon imorgon iallafall. :)

Idag är det en gladig dag,
och min mobil har en massa ny musik, det är härligt.

Vi har sommarlov snart, det är fan verkligen snart, tre och en halv vecka ungefär.

Och igår träffade jag Karin!! Och lite Madelene! Härligt att träffa dem. Dom var lite slitna men annars var det bara bra. Viktigast är att dom är hemma!

Säkert - Sanningsdan

Man vill bara hoppa runt :) :) :)

Kommentarer

Postat av: matilda strängnäs

Publicerad 2007-05-15 09:51:43

[email protected]
adda mig ida :D

Postat av: emmaa

Publicerad 2007-05-16 12:31:22

shalllaallaaaalaaa traalalalaalala:) my vp firend i like you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela