IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Karin

Publicerad 2007-05-05 22:03:03 i Ida,

Karin Karin Karin.
Ska jag sätta ord på det här året, hösten, sommaren, alla våra kvällar i ditt kök, alla skratt här, all mat vi ätit och lagat och alla skratt vi skrattat?

Jag vet inte hur det kommer sig, men alla konstiga grejer vi jämt kommer på, alla dumma grejer vi jämt ångrar och alla roliga saker vi jämt gör. Jag vet inte varför jag alltid gör dem med dig, men det är något som gör alla dem till så himla roliga. Kommer du ihåg natten på majabryggan med stjärnorna? Kommer du ihåg alla halv fyra nätter? Alla samtal, telefonsamtal, busshållsplatser..

Den enda jag skulle kunna leva med en längre tid utan att tröttna på är dig, faktiskt den enda. För även om allt är deppigt, astråkigt eller bara är allmänt sugigt så hittas alltid något på. Impulsiva grejer, övertrötta grejer.. Ja fan, du vet allting jag tänker på..

Hoppas att du förstår att du får ringa hur mycket du vill och gråta för mig, klaga och berätta hur tråkigt du har, och spela dålig musik. I'll always love you I know!

Så sammanfattat, ät när jag äter, ta fula kort på mig och fortsätt fiska.. 
För som det brukar komma fram vid vissa tillfällen.. Du vet! Och jag vet. Så är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela