IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I'll let it burn

Publicerad 2007-05-22 20:11:50 i Ida,

Trött trött trött trött, jag vill bara sova hela dagarna tills den 12e. Då slutar skolan, gud vad skönt det ska bli. Känns som om det har varit en ända lång väntan efter sol och lov och bad och sommar jävligt länge nu, så det börjar bli dags. Se, nu började solen lysa. Det är på rätt väg iallfall =)

Annars känner jag mig rätt så kreativ, jag vill typ måla, och sy med Elin och hitta ny musik och göra en massa grejer! Eller rättare sagt göra en massa grejer som jag aldrig gör annars, nya grejer!  :)

Åh det är sol! My ska gå ut och gå med mig, ska ringa och tvinga henne.
Helgen var soft, träffade Pao och Fia vilket var hur längesen som helst. Pratade så att vi knappt kunde sova.


Min gamla söta klass! Saknar oss!!




Rätt mkt bilder från vår sista klassresa ( ja, jag paddlade med Frisch& Erik och vi var sist ungefär 99% av tiden pga att vi gömde oss under båttak när det regnade och erik hoppade av på stenar...) det var i vilket fall som helst myyys :)

nu ska jag gå!
PUSSSS

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-05-23 21:59:38

om du inte redan visste detta, SÅ SKA VI ÅKA BIL TILL TYLÖSAND! mikaela klarade det :D
PUSS

Postat av: Ida

Publicerad 2007-05-24 10:11:40

I know Matilda!!!:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela