IDA

It's my soul honey that's up at eighty

If this is it then who's fooling who

Publicerad 2007-05-07 08:05:11 i Ida,

Måndag morgooon.
Frasse sitter här och lurar i mig en massa grejer så att jag blir arg, dummis. Men jag vet att du skulle berätta saker för mig ifall du visste =)
I helgen så har det inte hänt så mycket, igår var en cp dag som är värd att glömma iallfall. Åkte till etuna och slösade bort typ fyra timmar för att cykla på en cykel i 6 min. Skulle visst kolla min syreupptagningsförmåga så att dom kan utforma ett konditions tränings program. Nödvändiiiiiiiiiiiiigt.
Dessutom var jag helt fuckad och grinade hela tiden. Vet inte vad det var.

Jaja, imorse var jag gladare iallfall, för efter den här veckan så är det inte så jobbigt längre. Och då kommer Madde och Karin hem :)

Lycka till på din engelska uppsats idag frasse! Eftersom att du har läst boken kommer det gå bra. Bara bra. 


Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Madelene, Live from Grekland

Publicerad 2007-05-07 15:46:10

Heeej !! Saknar dig massor!! Pussar

Postat av: Siri live from Stora koltorp

Publicerad 2007-05-07 21:02:14

hihi, lite kul när du grinade på tåget x)

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-05-08 19:03:45

Heeej !! Saknar dig massor!! Pussar / Calle =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela