IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hail the sunny days

Publicerad 2007-05-02 18:26:05 i Ida,

Idag är en jävligt trött dag!!
Jag har känt mig allmänt borta hela dagen, och sen när jag kom hem så sov jag. Mmmmmmmm m m m m! Det var skönt.
Idag är det också en slappar dag, jag tror att jag tillomed ska titta på tv och inte göra nånting. Fan vad skönt. Måste ju ladda upp för morrondagen, - fys start, färga håret och sånt. Otroligt krävande kommer det bli, så nu fan. Okej det är iaf jobbigt för mig för jag är lat. Och jag har inte tränat själv på flera veckor. Hahhahahahahahahahhaa vad det är skönt! Från att träna flera gånger per dag till noll typ. keep up the good work liksom! Jag har inte ens dåligt samvete.

Helgen har varit lång och ja. Helt okej. Valborg helt okej. Det är en överskattad högtid eller vad det nu är, menmen. Jag sov hos Karin, hon vaknade tio och var pigg och klagade över att hennes mobil var sönder. Stackarn.. Sen åkte jag buss till vårdcentralen i mariefred (höjden av lathet måste jag medge) och gick hem. Sen åkte jag till Calle och vi lyssnade på musik och och vilade och kramades. Det var soft. Sen drog jag hem och sov.

Positiva grejer just nu:
Vår vår vår vår!
Snart sommarlov!!! (ärligt typ en måndag hahahah jag är så trött menade månad och lite mer + en massa lovdagar)
Jag ligger på plus gällande pengar den här månaden för ovanlighetens skull
frukt müsli
vatten
snart gemensam träning
kärlek


Japp! Nu ska jag ta det lugnt och lyssna på shout out louds nya skiva för den är bra!!!!!

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2007-05-04 17:11:47

Ida, jag har kommit på en grej. vi är sjukt läskigt lika..haha

Postat av: elin

Publicerad 2007-05-04 22:52:44

alltså, det där var inte jag som skrev. det måste vara någon annan elin. vi är olika:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela