IDA

It's my soul honey that's up at eighty

You are my sweetest downfall

Publicerad 2007-03-20 17:15:53 i Ida,

Skrik åt mig att jag ska plugga matte..
Äh, det funkar ändå inte. Jag är för trött, det kommer inte gå in i mitt huvud. 

Kort dag idag, väldigt skönt. Har varit rätt kul, speciellt lunchrasten. My, det blir skönt i trean när vi inte behöver skämmas över allt barnsligt vi gör, haha. Behöver inte säga mer än rullgardin, fönster mot matsalen och lappar. Och handen. HAHA! Sen att du skrattar åt mig på bussen för att jag är ful är en annan sak.. Men jag är det ju inte jämt iallfall..

Match idag, känns lite jobbigt men Lina taggar ju upp förfullt så vi andra kan inte göra annat. Siri sa nyss att hon kommer gråta när vi har vår sista match med Mariefred. O ja, kanske lite jag med. Även om just det här året inte varit så mycket tillsammans så har alla andra det.. Kommer alltid komma ihåg allt vi gjorde.;

Östersund cup, - thomas=långbent kalkon, lina=kines, My fotar trean, Emma blir fastbunden på en rullstol och kastas ut i korridoren när några snälla 91killar undrar ifall hon vill ha hjälp loss..
"hela perrongen.. SEGERN ÄR VÅR, SEGERN ÄR VÅR..."
....Och så får Lina göra mål..
Fan vad lågt! Näe det var högt!
"-Brrum brum, gissa vad jag låter som?
-Jag vill inte veta.
-Sa du Epa? Det var tyvärr fel.."
.. Alla tusen brutna polacker alla gått på.. Och vi var faktiskt bra, kommer ni ihåg det? Vi var riktigt bra.

Skidor imorgon, hrrm.

Nada surf - always love

hejdå
                                             
                                             

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2007-03-21 15:02:15

Ååh, fan va kul det var i Östersund:D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela