IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Vår

Publicerad 2007-03-14 11:43:30 i Ida,

Förlåt frasse för att jag råkade radera dina quadrapop rekord! I will make it up to you.. Hahahahahahhaa nu blir det jobbigt att slå mitt!
Soft dag idag, det är värsta våren ute och jag fick reda på att jag har påsklov v 14. Lite tråkigt med tanke på att Strängnäs har v 15 vad jag vet, men ändå skönt för då är det bara två veckor kvar nästa vecka. Yes =)

Flick SM i helgen, alla är laddade så jag vet att det kommer att gå bra. Sen är vi ju även tippade högt upp av folket. (Nämner ingenting om vad Elli gör vi datorerna i skolan..)

Nu ska jag ut i skogen på min naturkunskap, jobbigt men ändå skönt för att det är så soligt. Man blir glad när det är soligt. Så shine, wherever you aaree!

/i

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-17 02:57:01

DU AER GULLIG! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela