IDA

It's my soul honey that's up at eighty

to china with love

Publicerad 2007-03-19 09:03:00 i Ida,

Måndag igen.
Helgen har varit full av handboll mest hela tiden. Gick väl inte riktigt som vi hade förväntat oss, men allt kan inte gå som man vill! Vann mot Kärra i allafall, om vi hade spelat så hela helgen så hade det gått bättre tror jag.

Skönt med två veckor kvar till lov, shiiiiiit vad skönt :)
Då ska jag sova o vara ute o mysa. Det ska bli härligt.

Annars så är allt soft, det är vår fastän det snöade idag=( 
Var med Karin o Madelene ett tag i lördags, + lite annat folk. K & M, fan vad jag tycker om er!!  
Sommarplanerna blir bättre o bättre o jag längtar hur mycket somhelst!

Nu ska jag lägga ner lite tid på samhällskunskap............

ajöss


124796-9Cooool!

Kommentarer

Postat av: Maddooooooo

Publicerad 2007-03-19 13:49:25

Lite soft sommar vi ska ha!!!! tihi jag är så glad över de :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela