IDA

It's my soul honey that's up at eighty

sing for spring

Publicerad 2007-03-28 07:59:55 i Ida,

Hej!
Veckan har varit mycket bra hittills, soligt, vårigt och inte mycket plugg alls.
Igår hade vi vår sista match, spelade bra. O det är lite sorgligt faktiskt. Aldrig mer liksom.

Jag vill ha helg, ska bli lite Madde-Karin-Ida helg, det var längesen! Sen måste vi träffas med Mickan och göra lite planer. :)

DET GÅR INTE ATT BESKRIVA HUR GLAAD JAG ÄR JUST NU, MAN BLIR SÅ GLAD AV SOLEN SÅ MAN BARA VILL HOPPA RUNT!!

Och dagens sötaste är Emma Lina & My. Dom är oftast dagens sötaste.

På tåget:
Emma : Alltså mina kläder har blivit för trånga det är helt sjukt...
Emma: Alltså shit det här är inte roligt mina kläder har blivit för små!!
Emma: Jag har växt ju!
Emma: ser den här tröjan för liten ut eller....?
Lina: Emma! Jag läser och Ida sover, tror du nån lyssnar???
Haha.

Nu ska jag dra, hejdå!

Emma nyss: Det är kul att jag har växt så mycket jag blir fan deprimerad..
Lina: Emma nu har jag hört det sju gånger!!

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-03-28 20:49:48

hahaha, emma & lina är ju för underbara :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela