IDA

It's my soul honey that's up at eighty

oh it's healing bang bang bang

Publicerad 2007-03-04 11:15:16 i Ida,

Söndag idag. Det känns som en bra söndag för en gångs skull. Och om det är några som inte har märkt det så håller det på att bli vår!! Igår var det varmt på dagen och sol (de få minutrarna jag var ute), och idag så är det vårigt också. Det är bra, det gör mig glad glad glaaad!

Helgen har varit bra. Fest i fredags som var välbehövligt, längesen liksom. Och om Karin är på och jag är på, då blir allt jävligt roligt som vanligt. Så vare. Mycket mariefredsmänniskor som man inte träffat på länge också, det var kul =) På lördagen var jag med Calle, vi tittade på tv och så. Det var myyyyyyyyyyys. Sen åkte jag hem och träffade Madelene och Karin. Välbehövligt det med. Pratade om mycket roliga saker som vanligt, haha. Hur kommer det sig att Karin jämt blir mobbad? Hehe jo för att det är med all rätt hon blir det. Men det är bra att du gör roliga saker Karin, så vi kan få förklarat för oss hur man gör det och så kan vi dessutom skratta åt det. Mohaw!

Idag är det match i etuna, lite segt menmen. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl plugga lite.

En tuff video och tuff låt:  http://www.youtube.com/watch?v=zS5fkPFUskQ
Yes. Trevlig söndag!

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-03-06 15:33:19

jag mår relativt bra, idis, själv då?! hur går livet?? när ska vårt möte inträffa? vill träffa dig snart å inte bara för ett hej:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela