IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Is it cool or kind not to speak my mind

Publicerad 2007-03-24 17:19:31 i Ida,

Har lite bråttom men jag tänkte skriva lite snabbt.
Fredagen igår var allmänt soft med Calle. Idag skulle jag Emma och Lina åka in till Eskilstuna och döma  Rekarnecupen men Emma den smartaste hade kollat fel i tidtabellen så det blev till att vänta på bussen hem igen. Som vi också höll på att missa haha.
Så det bar hemåt igen o där blev det mest tv tittande.

Nu ska jag ner till stan o träffa alla tjejer och sen vidare hem till Emma och Lina o laga mat. Ska bli kul att träffa allaaaa =)

Åh jag ska cykla ner, med musik i solen. Mmmmmmmm.

Nu stressar min syrra mig, så hejdå!
------------------------------

Jävlar vad jag tänker. Det är soft faktiskt. Tänka på allt i hela världen o veta att ingen kommer störa en. För jag sitter här själv och lyssnar på musik. Deetni.

Mys med alla tjejer ikväll har det varit. Åh, kommer ni ihåg när det bara var vi? När vi satt i matsalen in i det längsta och pratade om roliga saker och tittade på 91orna genom gafflarna? Eller "åååh" "neeeej" "naaaaaw"?
Vad mycket det är som har förändrats nu, men fortfarande så känns allt nästan som vanligt..
 
Det är snart ett år sen vi stod där vid matsalsdörren och alla hade klänningar och var fina och nervösa över vilka de skulle få gå in med.. Kommer ni ihåg när Simon sjöng när alla vännerna gått hem? Och "maria går på vägen.."?;) Moha, jag vet nog vad för tankar som for igenom allas huvuden då. :)

Jag är rätt glad för att jag har er, väldigt glad. 

Åh jag skulle vilja att det var sommar och att klockan var fyra på morgonen. Sitta någonstans ute och lyssna på you're the storm och vänta på att solen skulle gå upp. Nä men allvarligt, tänk er ; helt tyst runt omkring, halvljust ute och textraden "oh it's healing bang bang bang..." Shit vad soft!!!!! Det ska jag göra i sommar. Lätt.

Imorgon ska jag sova länge. Onödiga grejer att veta så nu ska jag sova. Hm, precis lika onödigt att veta det.

Grant my last request and just let me hold you
Don't shrug your shoulders
Lay down beside me

Paolo Nutini - last request

Godnatt

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-03-25 13:07:46

ouh.. soft is the word :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela