IDA

It's my soul honey that's up at eighty

If I could bring you to my hood

Publicerad 2007-03-31 16:54:55 i Ida,

Hejhejhej!
Nu sitter jag o Karin vid hennes dator och har lite långtråkigt. Karin byter bakgrundsbild på min mobil också. Bajs.

Igår var vi så trötta så vi gick och la oss halv tio. Haha. Vaknade kl två och gick upp till Karins säng, sen vaknade vi kl tio igen. Karin tänkte pussa mig på axeln. Läskigt när man börjar likna män......

Mohahahaha nu kom hon med en syltmacka.... Hon kunde inte äta chokladägg innan jag tog ett men syltmackor går ner.. Och det är SYLT.

2night blir det chillfest, ska bli trevligt. Eller jag o Karin ska iofs inte chilla, mohhaa. Men iallfall.. :)
Vi har även sprungit idag, jävligt duktig!

Nepp, nu ska vi sätta på karatefylla och ladda upp lite, vi är alltför slappa.

Btw har jag lov :):):)

Det där var ingenting, dom sa här ta en till.....

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela