IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I could be violet like sky

Publicerad 2007-03-26 19:19:46 i Ida,

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!
Vårvårvårvårvårvår! Haha! Vår o sol :)
Idag är en otroligt glad dag! När jag kom hem var jag utelåst men det gjorde inget för jag satt ute och läste i min roliga bok. Märk ironin. Den är intressant ibland men näe. Jag har bara hundra sidor to go nu, hinner nog det tills imorgon. HOPPAS JAG!

Uuuusch jag borde ge mig ut och springa eller något, göra av med lite överskotts energi. Och choklad. Men jag har iofs redan hjulat runt lite på gräsmattan med min lillasyster så vafan.

DC+++++++++++ är lite dumt, jag hörde en massa bra låtar på radion som inte går att ladda ner :( Blä på det.

Jag har lov om en vecka, yes. Och i helgen blir det party för det har Karin sagt. Bra sagt Karin!

Yes jag fick ner en låt, yesyesyes!

Nu har jag inget mer intressant att meddela så jag tänkte avlägsna mig och gå och läsa.

Sophie Zelmani - travelling
animal five -we're going to die the same time
soundtrack of our lives - instant repeater '99
nerina pallot - sophia
& för att ge er lite sommarkänslor ; Ingenting - släpp in solen



Tylösand after beach!! <3

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-03-27 17:24:59

TYLÖSAND AFTERBEACH!! :D:D:D De där bilderna har inte jag, måste skickas!

Postat av: C

Publicerad 2007-03-28 02:11:40

HEJ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela