IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Forever lost

Publicerad 2007-03-21 21:35:40 i Ida,

Hallo!
Idag har vi varit i Romme, och det var faktiskt jävligt soft. Sol, inte en helt oskyldigt blå himmel utan snarare porrig (som My beskrev den), lite snö och härliga människor.
Höjdpunkter var förstås att se My åka nerför backen. Eller man såg henne knappt, för hon kan inte svänga och därför kör hon störtlopp nerför hela. Efter ett tag tävlade jag mot henne och körde störtlopp jag med, och jag förstår varför hon inte ger sig ut i svarta backar. Kan bli jäkligt läskigt om man inte kan svänga. En annan rolig sak var förstås "staven". (en helt okänd person med sin kompis framför mig o My i liften tappar sin stav)
"Du tappade staven!"
"Hoppa av!" (ta min stav)
"vafan tror hon att jag tänker hoppa av?!"
"hahahahahahhaha staven staven staven!!! Mohahahahhahaha! Staven staven staven!!"

Har kommit på att allt är himla bra.
Det är vår, snart sommar, snart helg, alla är bra, min pappa förklarade lite om exponentiella funktioner och jag fick tusen spänn igår.

+

Sol
frukt müsli
I bet you look good on the dancefloor
Tågresor
snart påsklov
Hög musik
Linas kommentarer ("hoe!" "pr........brak")
efter imorgon är det inte matteprov på ett tag
prata i telefon
gulliga personer

Dessa grejer gör mig glad!
:):):):):):)

hejdå


.. Haha remember?

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-03-22 20:50:48

Haha, Ida "dykarn" Hagstein! :D:D

Postat av: siri

Publicerad 2007-03-25 23:40:08

KLART JAG KOMMER IHÅG!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela