IDA

It's my soul honey that's up at eighty

brilliant disguise

Publicerad 2007-03-09 11:46:05 i Ida,

Fredag känns inte lika bra som det brukar göra idag, för jag måste åka till Boden. Allvarligt, vart ligger ens stället.. Tänker ligga i min tågsäng o äta godis och läsa tidningar. Prata lite med Lina också, tur att hon följer med iallfall. Längtar redan till söndag då jag är hemkommen och glad igen.

Igår tillbringade jag morgonen med världens mysigaste Madelene, frukost och en massa prat och te. =)
Sen åkte jag till Sthlm där det fanns hur mycket kläder som helst, hade vart kul om man hade haft lite mer pengar. Men lite saker blev det iallfall.
På kvällen hade vi träning, den kändes onödig, eller den känns jämt onödigt eftersom att vi bara är där i en timme o drar sen. Men det är soft för oss, jag & Louise klagar inte!

Annars är allt okej, jag vill ha sommar och vår och sol. Sen vill jag gå på konsert.(ER!!!!)Det ska jag göra.

Träffade Fia idag, :) Och Carro i tisdags. Jag ska träffa dom snart, allihopa. Jag saknar oss sittandes på en bänk utanför skolan och prata om en massa roliga saker och titta in i solen.  Det saknar jag, jättemycket..

Nu tror jag att jag ska gå o umgås lite. Jobbigt btw att varken min telefon eller mitt internet funkar hemma. Usch.

so tell me who I see
when I look in your eyes
is that you baby
or just a brilliant disguise..

Ajöss

Kommentarer

Postat av: Älsklings Karin!

Publicerad 2007-03-10 20:38:41

IDA KAN DU KOMMA HEM NUUU! HATA BODEN ÄLSKA IDA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela