IDA

It's my soul honey that's up at eighty

When sheeeeeee

Publicerad 2007-06-01 10:47:43 i Ida,

Hej!
Sitter i skolan och njuter av att jag nyss gjort klar mitt dataprov som gick bra. Haha eftersom att jag är en sån begåvning i just datakunskap så vad hade man väntat sig liksom..

Igår var det en seg dag, jag saknade Carro en massa faktiskt. Saknar oss och våra prat och skratt och godiskvällar. Försökte tvinga in henne med bussen in till mig vid halv tio men det var kanske lite sent (;

Så jag tillbringade kvällen vid datorn ungefär, och skrev svenska. Och så skrev jag en grej om vad vänskap är  till mamma som skulle ha den i sin klass. Haha när hon läste den så började hon gråta och pussade mig på huvudet och sa "tack gumman det var fint skrivet". Haha vilken poet man är minsann.

Laddade också ner musik hela kvällen, dock blir datorn där hemma asseg av Limewire men jag erkänner inte att det är pga det för jag vill ju ha musiiiiiiiiik ffffsss!

Har haft ovanligt många sovmornar den här veckan vilket har varit jävligt soft. Eller ja, sovmornar för mig iallfall, till minst sju :)

Elin har också bokat biljetter till Peace and love, yes!!!!!!! Ska bli jäkligt roligt!!
Sommar ska bli skönt överhuvudtaget, usch vad skönt det ska bli.

MUSIC:
Do you know - enrique iglesias
over 'for it started - caesars palace
we're going to die the same time... - animal five
florence valentin - pokerkväll i vårbygård
come give me love - ted gulligull

maybe I'm amazed at the way I really need you...

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela