IDA

It's my soul honey that's up at eighty

we're not making any handshakin' deals

Publicerad 2007-06-24 17:00:00 i Ida,

Hejsan!
Idag är det sol, och det är likamed att man är glad :)
Kom prec hem från stan där jag träffade Elin och Mickan. Har pratat lite om peace&love. =) Shit nu är det bara två dagar kvar!! SKa bli sjukt roligt o härligt o värt på alla sätt och vis!!!

Igår var den sugigaste dagen på länge. Tur att det är söndag. Haha i vanliga fall skulle det också suga men det är ju sommarlov så det gör inget =) Snart kommer det bli så att man inte ens vet vilken dag det är, vilken vecka eller om det ens är helg eller inte. Det är skönt.

Annars så har inget särskilt hänt tror jag. Jag saknar My! Och Caroline!



( En bild från när jag och Madelene dansade runt midsommarstången nere på midsommarängen. Vi kände oss som små barn i tre låtar. Sen gick vi, hihi. )



Adioooos amigos we're not staying here another da-a-a-a-a-ay!

Det kommer jag lyssna på om några dar =)

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela