IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Tralalala

Publicerad 2007-06-14 17:00:05 i Ida,

Tjabba!
Sitter här och laddar ner my arms keep missing you, haha den påminner mig om Roberts bil ner till Emil med den låten på högsta volym. Man vill dansaaa.

Igår så var det lite chill med först Eddie och Robin på grillen, sen kom Mickan och då åkte vi runt lite i hennes bil, hehe. Sen åkte vi hem till Karin. Karin och Robin käkade korv. Intressanta saker att veta sådär. Det var i vilket fall som helst soft. =)

Jao iallfall så har jag jobbat idag, rättså lugnt. Nu är jag trött och måste pigga upp mig för jag ska på studentmottagningar, Mickan och Eddie tog ju studenten idag!!!!!!!!! Grattis :)

Annars så är livet bra, jag ska på festival snart :D Mando Diaaaao och Marit Bergman och Tough Alliance och massa bra!!!! :D

Haha kom och tänka på en rolig sak som en vän till mig gjorde (nämner inga namn) när han var lite dragen. Han skulle promenera hem till sig på natten, och gick då förbi en fårhage. Då fick han för sig att vad gulligt det skulle vara att klappa på fåren. Så han gick in i fårhagen, försökte vara ett med fåren och visslade på dem. Där stod han rätt länge och visslade hela tiden samma vissling medan han lockade på dom gulliga fåren. Tyvärr tror jag inte att dom kom fram till honom. Hahahaha men jag hade förjävligt gärna velat se denna syn, hahhaha. Kul grej sådär (;

Näääää nu måste jag ta o gå.

HEJDÅ! :)




gulligulllll

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-06-21 17:48:25

ååh me remember roberts bil :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela