IDA

It's my soul honey that's up at eighty

to lean on

Publicerad 2007-06-11 18:57:49 i Ida,

Hejhejhejhejhejhej!
Idag är det en solis dag som det har varit ett tag nu. Måste säga att jag trivs mycket bra med det. Och imorgon så slutar jag skolan :D:D Sommarlov, fyfan vad härligt. Eftersom att de senaste dagarna har varit så ansträngande.. Haha. Nä men igår var jag ute och gick med Mickan, mysigt prat =) I lördags var jag med Madelene och senare gick jag ut sent med My runt i Mariefred. Mycket givande prat med dem båda iallafall!!
Idag har jag mest chillat och vart med My. Mymymymymymymy hihi. I like you.

Nää men ikväll ska jag nog träffa de andra iallfall. Yepp..

Tråkigt inlägg........................................................


Jag ska på festival snart! Jag har aldrig varit på festival! Fan vad kul det ska bli när jag tänker efter. Och jag har tänkt efter hela dagen:D Jaag längtar. Men först är det en lång och hård tid av jobb... Nädå inte så lång men dagarna där uppe går så oändligt sakta. Jag vill typ mest av allt bara ha kul hela tiden!! Men det ska jag ha, jag ska fan ha deeeet =)
Och jag ska till Tylösand också:D party hela natten party hela dagen hela eftermiddagen hela förmiddagen hela tiden dygnet runt twenty four seven...Ungefär va! Och musik och sol och tylösandstrand och AB (after beach) YEAH!

Nu ska jag gå å duscha och typ sminka mig, det var längesen. Det är kul att göra grejer när man inte gjort det på länge. Så sen, när dom som träffat mig dessa dagar utan smink och dusch ser mig, kommer dom säga; Ida, YOU ARE BACK!

Oh yes I am, for sure...

The new me liksom. Haha nä inte riktigt, jag vet inte va jag håller på med. Men det är kul i vilket fall som helst.

Nu ska jag somsagt duscha. Har kommit på en sak, jag skulle vilja ha en radio eller liknande i duschen. En duschradio. Tror att det finns. Måste kirra! Haha nä men det vore soft. Då skulle jag lyssna på typ...
Let's go to new york city, let's go watch som shooting stars
let's kiss everlasting kisses let's go steal som fancy cars
let's do it cause we want to
let's do it cause we can
let's laugh our heads of and let's do it once again....

och sen använda duschen som mikrofon!:D
aja nu iallfall. dusch.

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela