IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Sol

Publicerad 2007-06-18 21:24:39 i Ida,

Hej på er!
Shit vad jag är trött, man blir trött av att jobba. Även om man bara sitter still i en kiosk (;

Aaa iallfall så känns det som det händer rätt mycket just nu, fast jag tror fan inte det gör det egentligen. Har jobbat sen i torsdags, jobbigt jobbigt. Studentskivor blev det ett par i tors på kvällen iaf, Mickan var supersöt =) Sen åkte jag och Karin vidare till Eddies, kom på att vi behövde en fyndig present på fem min, och vad vore inte mer oss än att köpa... En hamburgertallrik? Jomenvisst, det gjorde vi också. Och han blev glad. "Den satt fint på natten". Kan jag tänka mig!

Nu är det iaf sol igen, det gör mig på mycket bättre humör =)

Igår så var jag med Karin, vi hade det så kuuul som vanligt. Hehehe. Nejdå det hade vi allt, hon ville spela tv spel och då ryckte jag ur sladden och då började hon slå mig ( ???!?!?!?!?!?!???) , så då slog jag henne med. Hahahaha med alla kuddar! Och så nyptes jag. Hhaha. Där fick hon. :) Sen gick vi ut och chillade i Marietown och var så coola som bara vi kan vara. Sen åkte jag hem. Hälsade på Madelene nånstans emellan allt det där också. Allting ordnar sig!

Jahapp, funderar på att dra ut och springa lite i det nu så fina vädret. Skulle känna mig jäkligt bra iallafall =)


Razorlight - I can't stop this feeling I've got

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela