IDA

It's my soul honey that's up at eighty

shakin'

Publicerad 2007-06-13 15:40:08 i Ida,

Hello!
Jaha, då var det sommarlov då. SOMMARLOOOOOOOV :)

Gårdagen började med avslutning i skolan. Sång i aulan, vissa lät bra, vissa mindre bra!!!!! Förstår inte hur man vågar sjunga ännu en gång när man redan gjort bort sig på julavslutningen. Att dessutom välja bed of roses och att ens försöka sjunga refrängen... Hahahahhaaha jag höll på att dö. Det gjorde alla andra också.
Jaja, det var trevligt i vilket fall som helst..

Sen när vi hade slutat, så drog vi till Tuna park för att fixa lite grejer, sen hem till Anna. Väl där var alla otroligt hungriga så vi började laga mat och åt och hade det mysigt. =) Sen chillade vi lite, sen åt vi efterrätt, sen så gjorde vi oss iordning och sånt. Sen lite förkrök och sen åkte vi till Linda där resten av smid ettorna skulle vara. Där blev det mycket dans och allt sådant.
Måste väl medge att det inte var alltför kul att sova.. My och jag tyckte att det var en utmärkt idé att sova i ett rum där det luktade hur mkt hund som helst. Men det gick ju bra....... =)

På morgonen gick vi ett gäng till bussen, jävligt långt men rätt skönt att gå. Hann med till tåget och nu är jag hemma. Det är skönt. Ska fan aldrig klaga på Mariefred, har kommit på hur mycket jag tycker om denna mysiga lilla underbara stad!!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se. Ska jobba imorgon. usch. Men jag är pank så att..

Jag vill ha frukt müsli!! Och så vill jag inte känna någonting och sola och bada och leva! Det börjar nu!!




Rooney - shakin'



Har inga bilder från själva festen än, men hemma hos Anna innan var det iallfall minst lika roligt :) 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-06-13 18:02:49

Idaaaaaaaa, JAG TAR STUDENTEN IMORGON!!!! Kan inte fattaaaaaaa!! Och jag vill göra någonting ikväll annars kommer jag dö av tråkighet, så jag lär höra av mig! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela