IDA

It's my soul honey that's up at eighty

normandie

Publicerad 2007-06-23 13:35:59 i Ida,

Idag är det en sådan dag man vill dra täcket över huvudet och fortsätta att sova. Trots att det inte går. Jag vet inte, men det känns som att allt bara kommer vända på nåt sätt. Det kanske behövs rannsakningar och allt sånt för att något ska bli bättre än det varit på länge. Jag tror iallafall det..

Jag tror att man inte ska hålla inne saker. Det är alltid lättare att vara två och bära på något. Även om den ena fortfarande får anstränga sig lite mer..

Ojojoj, psyko snack. Hur var det M? Vi skulle väl vara en bit över 25 när vi skulle börja hålla på med sånt här. Inte 17. Då ska man vara glad och sorglös och inte tänka så mycket. Så var det..
Man behöver inte må dåligt i sig själv, det räcker med att andra gör det för att man ska göra det själv..

Bara man kommer på sig själv innan man är långt långt nere. Då tror jag att allt ordnar sig. Precis allting. 
Haha det är ju tillomed sommar. Ut i solen ska man, fastän det inte ens är sol. Så då ska man väl iallfall låtsas, kanske.

Let's sail away to the beaches of Normandie.

Karin & Madelene. Ni vet, jag vet, vi vet. Jag älskar er!



 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-06-23 20:29:44

VI ÄLSKAR DIG ME!!

Postat av: Siri live from Möja, Skärgården

Publicerad 2007-07-01 21:05:54

haha karin ser ju så där lagom entusiastisk ut! :P mohaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela