IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Monday morning call

Publicerad 2007-06-04 10:46:10 i Ida,

Iiiiih nu är det inte långt kvar, inte långt kvar alls!
Sitter och planerar lite med tjejerna här i skolan, och det kommer minst sagt bli hur chill som helst på skolavslutningen! Och på tors! Mmmmmmmmmmmmm jag längtar.

Helgen var okej, i fredags träffade jag Karin först, längesen så det var mysigt. Sen satt jag och Johan och pratade på hans altan och käkade nappar, det var inte helt fel det heller. Mycket gamla minnen =)
 Lördagen bestod av glass på stan med Linnea, My stod i kiosken nere på fredmans. Hhehe =)
Sen drog jag hem, sen käkade jag och Linnea på berivan, sen åkte vi till henne och då kom Siri My och Kim och senare Lina. Soft kväll det med.
Jobb igår, var det tråkigaste på länge, men pengar är ju pengar.

Idag är det soligt, man är glad, allt är hur bra som helst, jag vill typ hoppa runt och skrika men det går inte men ändå! Och vi har bokat peace and love biljetter. Fan, det blir av ju!!!:D Mando diao och alla andra mmmmm :)

Onödigt att vara i skolan förresten, typ inga lektioner och vi sitter bara och tar det lugnt. Det är iofs soft, men man skulle ju kunna sitta hemma eller typ sova eller sola eller något sånt!

Jajajaja, nu ska jag gå

sommaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela