IDA

It's my soul honey that's up at eighty

IT IS DAYS LIKE THESE I BREATHE

Publicerad 2007-06-21 11:17:17 i Ida,

Godmorgon!
Jo det är precis vad det är, en god morgon! Vaknade nyss, har inte haft sovmorgon på några dagar. Mmmm vad skönt. Och nu är det fucking slut med jobb och tidiga mornar och tidiga kvällar, nu är det bara chill och sommar så mycket det kan bli!!

Idag ska jag träffa Madelene, klippa mig, hälsa på My och Mickan nere på Fredmans och sen måste vi väl antagligen planera lite för midsommar känns det som. Haha. 

Igår så träffade jag My Emma Lina Mickan och Karin på kvällen, satt och pratade vid hamnen. Mysigt. Märks när man inte umgåtts på länge, då skrattar man åt allt. Haha. Kommer sakna Emma och Lina som åker bort i TRE VECKOR!! Shit vad jag kommer sakna dom! Dom där tvillingarna är ju alltid överallt och oftast där jag är med, och nu kommer dom vara gone and away. Skumt. Menmen dom kommer ju tillbaka såklart. :)

Synd att det inte är sol idag dock, hade behövt lite brunhet men det kommer väl. 
Måste bara påminna alla om att jag åker till Peace and Love på onsdag! YEAHYEAHYEAH!

Ringeling till Madde blir det nu. 

Jag älskar dig pappa!

HEJDÅ!

image80

Haha Lina My & Linnéa. Fan vad fula ni är!!!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela