IDA

It's my soul honey that's up at eighty

En midsommarnattsdröm

Publicerad 2007-06-05 16:11:11 i Ida,

Hejpåer:)
Idag har varit en soft solis dag hos Linnea vid hennes pool. Självklart tillsammans med henne, My, Emma, Lina och Siri! Bad och sol och allt sånt. Mmmmm:)

Och nu är det inte skola på två dagar, jävligt härligt!

Ett litet problem är var jag ska få alla mina pengar ifrån men det ordnar sig. Det brukar ju göra deeet.

Ikväll blir det chill och öl ute någonstans, usch vad bra allting är. Och det är sommar liksom =)

Förövrigt så finns inte så mkt att säga, mer än att jag är väldigt röd i ansiktet. Haha det är inte fint men det blir väl brunt sen hoppas jag.

Nu ska jag gååå och träna om ett tag

Pussssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela