IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Will I be a young dad sit around in my flat with her

Publicerad 2007-07-05 13:21:43 i Ida,

Tjaaaba.
Idag har jag och Mickan börjat dagen som förtidspansionerade kvinnor, nämligen att gå med stavar! En mil, inte dåligt!
Igår höll vi på att dö av tristess, så vi kom på att vi ska åka in till Strängnäs idag. Längesen man var där, ska bli treevligt.
Nepp, nu måste jag käka.

Hahaha ofta det skulle regna, det är ju sol =)

PUSS!

Hoffmaestro - young dad
Feeeel good låt!



Mohahaha fell håll också

uppdateeee

Fan Karin kom hem, jag klarar mig inte längre. Den här helgen kommer bli hur chill som helst, och vad är Ida+Karin? Jo chill! Så fan ta och kom hit nuuu! Det är bara M och I här, behövs K!
Och My, kom hem du med! Need to prata läänge! Och Emma och Lina. Gash varför är alla borta för?? Jag saknar er!! Så ni vet =)
Godnatt

Hoppas madde vill gå ut lite igen :)

godnatt igen =)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-07-06 22:40:50

Pensionärer, that's us! ;) Du! Jag kollade upp Allsången, och jag är ledig jättemånga tisdagar märkte jag, men sen när jag kollade vilka artister som skulle komma så suger nästan alla som är kvar, astrist! Pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela