IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Tråk

Publicerad 2007-07-04 18:37:16 i Ida,

Hej på er.
Just nu så är det en tråkig fas i mitt liv, iaf en tråkig vecka. Både Karin, My, Emma, Lina, Siri och typ resten av Mariefred är bortresta. Kvar sitter jag och Madde.. Och hon är så tråkig.. Haha nejdå hon är rolig men vi har inget att göra!! Kan ingen komma och säga att vi får åka utomlands till sol eller något. Det här suger just nu. Jag håller på att dö av tristess. Vart tog jag vägen, jag som alltid hade något att göra? Bajs jag måste hitta mig själv igen. Haha.

Eller så får man väl helt enkelt sova och inte tänka så mycket. Men det går inte. Jo det går att sova, men inte att inte tänka..

Förstår inte hur jag någonsin kunde tro något..

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela