IDA

It's my soul honey that's up at eighty

someday

Publicerad 2007-07-11 17:35:03 i Ida,

Hej:D
Sitter här i morgonrock, har vart ute och sprungit. Haha jag är tydligen på botten enligt min pappa. Stackars mig :)
Sista jobbdagen var det idag, sköönt. (Har iofs bara jobbat tre dagar den här gången men det kändes längre!!)

Jahapp. Just nu måste jag säga att livet flyter på som fan, allt runtomkring börjar bli normalt och det händer en massa grejer just nu. Ett exempel är Tylösand på fredag!!! Det ska bli sjukt kul. Karin ringde idag och spelade upp sin skiva hon gjort, då fick jag pirr i hela kroppen..

Emma och Lina är hemma igen, så det blir tjejkväll med dem och de andra ikväll =)
My är tyvärr fortfarande borta, pratade med henne och kom på hur sjukt mycket jag saknar henne. Shit, finns nog ingen som jag umgås med så mkt annars, iaf när vi går i skolan. Så jag längtar tills på tisdag när vi ses!

Sen.. Det känns så himla skönt. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HEJDÅ!


image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela