IDA

It's my soul honey that's up at eighty

så du visslar med mig ba'

Publicerad 2007-07-19 15:06:12 i Ida,

Tjaba!
Ingen har hunnit skriva om Tylösand än har jag märkt, alldeles för mycket runtomkring att tänka på kanske.

Det var iallfall hur kul som helst!!!! Orkar inte berätta alla tusen roliga grejer som hände, men några saker och citat måste jag väl ändå nämna.
Några grejer jag kommer komma ihåg är; bowlingklotet, - "kan jag få mitt bowlingklot?" "eeeh, aha! Ja! Men det är så, att jag känner killen som jobbar..." , Och Vattenland, - " Jaa, det går att åka. Neej det gick inte, måste krypa.."

Haha, och när jag Madelene och Karin satt och åt ballerina kakor utanför kiosken på campingen. "Hej, äter ni Ballerina? Kan jag få smaka? Är du en ballerina? (Klämmer på benet) Neeej det är du inte."
"men ditt jävla cp!!! Vafan säger du dra härifrån!!! GÅ! GÅ!"
Även killen som förföljde mig och Karin från toan till tältet till toan till tältet på natten och inte hade nånstans att sova. Det slutade med att han satt halvt inne i vårt tält och lyssnade till Karin som sa "Men piss off!!!! Gå för ini..", och jag satt bakom henne och skrattade så jag höll på att dö.

Matildas gemenskap med handfatet på McDonalds, Elins första roliga kväll, ( "Elin gå ut från bilen!!!!!" )
Måns zelmerlöf, alla bussresor, nudlar på natten, tvestjärtar, halkningar på mattan, mys kväll med korv och prat och chips och sol, stranden, klick foto, after beach, Halmstad, bilresan hem i åskväder, bilresan dit när Matilda plötsligt säger : "KYRKO... Neej. Jag trodde det stod kyrkourin.. Men det stod kyrkoruin.."..
Shit, kan inte skriva mer nu, men jag tror inte att någon ville åka hem. Iallfall inte jag!

Några låtar som gått på rätt mycket repeat är "The way I are", "young dad", "giftig", "Det var en gång en liten fågel" (Som förövrigt vi inte alls ville lyssna på, men resten av campingen tyckte tydligen att den var bra..), Mr vein mfl.

Lite bilder kommer här, kommer fler sen.

Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela