IDA

It's my soul honey that's up at eighty

just another summer

Publicerad 2007-07-29 14:11:36 i Ida,

Tjaba!
Sitter o funderar på om man ska gå ut i solen, det blev ju det nu trots allt. 

Jaha, då var det söndag igen. Faktiskt en väldigt chill söndag. Helgen har varit soft.
Födelesdagsgrillning hos Tess i fredags, och chill igår med lite människor. Har fått tillbringa lite tid med Caroline också, vilket var otroligt längesen. Shit vad vi pratar. Överträffar mig själv nästan, haha. Men det är mysigt =)
Även Pao kom på kvällen igår, längesen där med. Saknat henne. Vi tittade lite i gamla skolkataloger.. Ett tag. Sen mådde vi dåligt och gick och träffade lite folk. Det var kul! Sen sov dom här, Pao åkte och jobbade i morse och Carro och jag drog till Berivan. Mysigt. Nu har hon åkt hem och jag sitter här.

Jobb i veckan, ska bli rätt skönt, jag behöver pengar!

Lite muuusic ;
Miss Li - I'm sorry, he's mine
Moneybrother - just another summer
Gossip - standing in the way of control
Razorlight - golden touch
Weeping willows - touch me
Neutral milk hotel - in the aeroplane over the sea
New order - regret
Arctic Monkeys - flourescent adolescent
Sufjan stevens - casimir pulalski day
Montt Mardié - set sail tomorrow

Jao, solen kanske.
HEJDÅ!

(Kul att The Hives är överallt och är hur bra som helst. Överallt där jag inte är.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela