IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I know a girl with a golden touch

Publicerad 2007-07-27 00:43:36 i Ida,

Hallå!
Var ett bra tag sen måste jag säga. Har varit fullt upp så jag har inte haft tid till att meddela om mitt väldigt intressanta liv.

Here it goes.
Har vart i Skåne sen i söndags, kom hem idag. Har väl inte hänt alltför mycket där nere, mest åkt bil och kollat på kulturella saker, men det var varit kul på sitt sätt. Har ju min kära familj som är roliga som få =) Speciellt när Elin ska bjuda Malte på karameller och smäller igen locket varje gång han har fingrarna innanför. Och igen. Och igen. "Malte vill du ha en godis? Hiihihhihi" Det är kul när man är trött =)

Skönt att vara hemma på sitt sätt iallfall. Träffade Emma och Lina idag, och Siri en liten stund. Har saknat dom! Tvillingarna hade jäkligt mkt att berätta, kul att höra.

Annars. Jag vet inte jag. Alla är borta just nu. Tror att alla tycker det är rätt skönt att vara borta från Mariefred lite.

Jaja! Imorgon ska jag träffa Pao och Fia tror jag, kuuuul o längesen! =)

Sedan.. Shout out louds har spelats mycket under vår bilresa, helt underbart att varje spår på hela jäkla skivan kan vara så bra! Ladda ner eller köp den!  --> Our ill wills.
Har även lyssnats lite på Bruce Springsteen. Shit, längesen jag lyssnade på honom. Av någon anledning, ja. Men nu var det bara fint.  Blir en jävligt speciell känsla när man åker längs vägarna och det är sol och fint och sånt. Mysigt helt enkelt. -Streets of Philadelphia. Listen to iiit!

Nä men om man skulle ta och sova i sin säng kanske.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela