IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Torsdag

Publicerad 2007-02-01 10:24:16 i Ida,

På en sekund genom din blick jag frös
så kändes gammalt tjat bara så meningslöst
Så varför ligga har själv varje natt
när du kan ta på mig som ingen annan kan

Det finns några fina på Moneybrothers nya. :)

Torsdag idag, en dag tills det är fredag. Sen är det fan bara två veckor tills det är lov igen! Soft måste jag säga.

Haha Karin, du är lite rolig du.
"Kom ihåg min hudtvättgrej imorgon!"
"jaaadå, den ligger här på toan men skicka ett sms så jag kommer ihåg säkert imorgon bitti."
"mm det ska jag allt."

Haha så gjorde jag det imorse, sen fick jag ett litet sms senare när jag hade haft basic.
"heej idaho:) jag saaaknar diiiiig........ Och jag glömde det där du vet, förlåååååååt! lovelovelove"

Haha det är så typiskt Karin så att det finns inte. Och jag hade inte ens behövt läsa hela smset för att när det börjar sådär gulligt-sött så vet man att det är något. Haha.

Jag vill att den här dagen ska vara sluuut!!

Mando Diao - tony zoulias
moneybrother- dom vet ingenting om oss
Marit bergman - to brazil (alltid!!)
och sen karin och madelene, måste jag väl skriva upp vinylshakerz - one night in bangkok.  Bara för att jag jämt kommer att komma ihåg den kvällen, haha :)

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela