IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Till Emma

Publicerad 2007-02-26 09:56:24 i Ida,

Nya tag igen. Haha. Det är en sån himla tur att Hanna och Frasse finns här och fyller upp grupprummens platser med mig samtidigt som vi lyssnar på musik, pratar, skvallrar och skrattar. Det förgyller dagarna, och utan det skulle jag aldrig klara mig.
Så fan. Det är ju snart helg, en bra helg dessutom för jag har inga matcher och det är soft. Även om det är fyra dar i rad den här veckan med träning så. Helgen är helt free....

Nu börjar mitt inlägg till Emma.
Hon är lite nere just nu så jag ska muntra upp henne.
Emma är en söt snäll tjej på 16 vårar. Hihi. Nejdå men nu ska jag beskriva henne.
Hon är väldigt bra på handboll, har en otrolig spelförståelse och är fortfarande för mig världens bästa mittnia. Men eftersom att hon har bytt position så är hon nu världens bästa högerkant. Iallfall sveriges bästa, för på tors ska hon till Ukraina med landslaget och kvala till EM! Det är rätt bra.
Sättet emma drar av ett avstämt skott rakt upp i krysset lite nochalant är helt underbart!
Hon är också vänsterhänt vilket inte gör det hela sämre, eftersom att hon då har äran att vara med i VP tillsammans med mig. VP står för Vänsterhänt Power. Vi är något extra liksom.
 
Jag har faktiskt alltid beundrat Emma för att ha en otrolig respekt och värme gentemot exakt alla människor, och det är det inte många som har. Emma var de lite utstöttas ljus i mariefredsskolan, och de lyser upp så fort de träffar henne ännu. Sättet hon är övertrött på är det roligaste som finns, och sättet att ignorera Lina på när de bråkar är det näst roligaste som finns.
Och just nu så lider man när man ser vad hon vill ha, men inte tar det. Ta det!!!
Sammanfattat är Emma en underbar person som är det nästan bästa jag vet. Nu får du vara glad igen!!:)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-02-26 20:55:19

GO EMMA GOOOO!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela