IDA

It's my soul honey that's up at eighty

thunder road

Publicerad 2007-02-18 02:02:07 i Ida,

Hejhej.
Sitter här hos Mongo Karin som är så himla rolig så att man nästan ramlar ner på golvet av skratt. ?


Nu ska vi erkänna lite saker:
- Br, det  var vi.......
- mariana, vi  bastade inte bara
- och  vi vet kanske lite mer om likören
- vi älskar hey där.. och karatefylla och moorebruden......
- ja, karin har fortfarande bajshumor och jag tycker det är rätt kul med
- vi svarade inte när vi satt i trappan när vi åkte karuseller. med flit, sorry. men signalen var bra musik!
- alla gånger vi kommit sent thomas, så har vi inte sprungit.. vi brukar mest sova.... o äta
- ja, jag brukar titta på när karin äter mögligt bröd. robin med
- smack that och sexyback är fortfarande dance dance dance o kommer förbli
- och techno är fan bra
- it's just a little to late, a little to wrong... karin <3 jojo for real

- vi kan inte ens göra kaffe i karins espresso maskin

- jag kan inte ens stava till espresso (expresso?)
- karin fattar ingen ting av alla torrenter, hon vill bara vara viktig
- och hon vill spela cs
- jag brukar göra kallsupar i duschen för det är somrigt
( nu börjar det spåra ur lite...)
- Karin har "några" bilder på sig själv. Sen säger hon "meh, hur mycket bilder har inte duuu dååå?" Ja karin... kan man fråga sig.........? Lite ja, mindre än dig iallfall hehehe.
 (titta Ida's lunarbild, jämför Karins)
- Eeeeh? Ja det är isåfall den o typ tre bilder till jag har på mig själv. ehm
- Ida mappen, (bortglömd?)
- hmm jag var fjorton... nu är jag sjutton.. men just det du fyller ju i juli, du kan fortfarande fota dig själv hehe

- he   he.. vem är det som kommer få rynkor före mig, va, va?  sooooool(arium)

- klarar mig iallfall utan o titta mig i spegeln fyra ggr i timmen.. (+ alla fönster, glasväggar osv...)

- Vilken självinsikt(inte), bara för att jag inte har tics

- hmm. madde tycker det är sött sådetså. jag pillipillar iallfall inte på allt o alla
-Aa, det är sött, det är det( NOOOOT) bara för att du blir kär i bajspölar

- hehehehe bajs är brunt vad är din jävla kärlek???? va va va???

- oj oj oj, nu tog du dig sådär för ansiktet igen och slog mig lite lätt(tics tics tics)

- jag ringer iallfall inte o grinar innan jag kommit på vad mina stooooora sooooorgliga problem är

- jag har iaf ett hjärta, Kato

-oh, tittar du på mio min mio fortfarande? kul....

- det verkar som om du också gjort det ? va, va ,va?

- nä jag var rätt smart när jag var liten och LÄSTE BOKEN
-har du för långa fingrar så attt du trycker helt fel på tangentbordet hela tiden??
- /korvfingret^^
- /hartanden^^
- charmiga jag
- vilken dillusionerad värld du måste leva.. oj oj oj...
- ja karin går på europa nu vet alla det, smarta ord kan hon ojojojoojj
- MVG DIRR
- dirrrrrrrr?
- jag rör mig i dom internationella sfärerna
- okej.. var ju intressant för alla andra.......
- hi hi hi, (dubbelhakan)
- haha roligare än att vara som en man hela tiden iallfall
- Biffeeen
- men inget slår ju dina armar iallfall.. (spänn igen snälla!)
- hi hi hiii(Ida's ondskefulla garv?) Jag har ju ialla fall muskler, all den där filmjölken du sätter i dig? vart tror du den försvinner?
- sylten på dina mackor då?
- ´det är ingen sylt, det är marmelad
- okej, marmeladen har döpt om sig till jordgubbsSYLT eller?
- bara för att jag inte luktar pepparrot i munnen hela tiden
- okej det var tydligen syftat på pepparrotsgrejen som jag har på mina mackor såååå ofta
-oftixarn^^
- karin nu ska du ringa om bara en halvtimmeeee <<3<3<3<3
- hon ger sig, Karin har segrat!
- jaha! jahaja gör jag....... jasssååå
- jao , without Ida, my life be like, my life be like, y life be like..a hoooorrible place;)
- kaarin. vad vore jag, utan dina andetag? :)
- och utan dina luriga ögon?
- hihi. sööööööötis
-Naw, gullesnutt
- åh pussinuss på dig
- usch vad äckligt
- "puss på insidan av låret gr"
- "ooh, jag vill kramas med dig också.."
- !!!!!
- dagis fasen?
- ja den lever ju du i ja
- Jag är minst i förskolan!
- hehe
- hiiihihiiihi
- cp nu orkar jag inte mer
- Och... Karin har segrat
- never ever men jag kan sluta skriva först
- I do love you:)
- I do love you tooo

gonattt
kul kväll hehehe

124796-4
hehe här är Krung som karin har ritat

124796-5
Här är crax...
124796-6
O till sist lilla hopp..

Hahahhahahahahha

Kommentarer

Postat av: tåg-svarthårig-madde

Publicerad 2007-02-18 13:37:50

Fan va fuskigt att ni fick leka igår :( aja. jag älskar er!!!! jag älskar er!!! jag älskar er!!! Ni kan väl komma och äta frukost hos mig i morgon??? Pussar

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-02-18 13:38:30

PS! Ida är jätte söt med sitt tics

Postat av: KARIN

Publicerad 2009-08-08 00:56:59

HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela