IDA

It's my soul honey that's up at eighty

the grass is greener on the other side

Publicerad 2007-02-15 10:18:08 i Ida,

Hejsan.
Sitter här i myskläder och mår allmänt bra. Har just tränat klart basic, och har snart matte. Har träning senare, och sen när jag kommer hem, då har jag inga läxor eller någonting. Då tror jag fan att jag ska titta på tv. Det var längesen. Eller mys ladda ner musik vore rätt soft det med.

Igår var det onsdag, och fan. Grattis till mig själv, I made it. Onsdagen alltså =) Hade sjukt mycket grejer, såsom beep test, anatomi prov och engelska redovisning. Allt gick någosålunda bra. Fastän jag tycker att det är stört läskigt att prata inför människor, men så kommer det kanske alltid att vara, usch.
Jaja, efter det bar det hemåt iallfall, sen typ direkt till heron city och käkade och bowlade och åt godis. Mycket trevlig kväll tycker jag :) Hehe och sen hemma hos Madelene såg vi på någon film med en kille som hade en himla snygg mittbena, haha. Sen åkte jag hem o sov. Det var typ mest värt av allt, jag var så himla trött..

Allt känns otroligt bra, jag har lov om en och en halv dag, alla är så söta och bra och på tisdag ska jag på Mando Diao, aaow :D Om dom spelar sheepdog kommer jag att gråta tror jag.. För det kommer vara så bra.

Nepp,

Lite bra muuusic;
Marit Bergman - mama I remember you now, waste more time, I will always be your soldier, tomorrow is today
Mando Diao - how we walk
Salem al fakir - it's true


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela