IDA

It's my soul honey that's up at eighty

tell me how does it feel

Publicerad 2007-02-13 17:44:46 i Ida,

Tralallaallaala idag har varit en mycket bra dag, och jag är fortfarande typ uppe i varv sen igår så det är soft.
Sov till nio, kunde sovit längre men nej. Äh.
Sen åkte jag in till strängnäs med min kära Karin, fikade med först Madelene och sen gick jag typ runt hela strängnäs ungefär med Calle. Sen fikade vi med, så mycket te har det blivit idag. Yeees men det är gott o bra. Sen åkte jag hem med Madde igen, och nu sitter jag här.
Och jag vill ha sommar sommar sommar sommar!! Längtar så sjukt mycket efter det så det finns inte. Längtade typ redan innan jag vaknade idag, och det blev ju inte bättre sen när det snöade hur mycket som helst.

Nä shit nu måste jag springa ner till min träning, och idag är det fan bra att göra det för jag behöver bli av med min energi!! yee.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela