IDA

It's my soul honey that's up at eighty

spend some time in the shape of me

Publicerad 2007-02-12 08:11:10 i Ida,

Det är skumt att jag när jag gick hem från Karin igår så såg jag allt så himla positivt. Typ. Fan den här veckan kommer gå fort, det är inte så mycket egentligen o det är klart att jag orkar ha beep och anatomiprov på onsdag. Klaaart. jag tillomed hoppade fram på gatan. Jovisst.

Efter en av världens typ tröttaste mornar så vet jag inte jag. Dessutom gjorde varken My Emma eller Lina mig sällskap imorse, och jag behöver dem på mornarna!! Jag behöver höra om hur dum Emma eller Lina varit mot den andre, behöver höra hur trötta alla är. För det är fan en del av min vardag som jag tycker väldigt mycket om. Och sen när jag skulle sova på tåget satte det sig en kille med sin kompis bakom mig och praktiskt taget skrek i mitt öra samtidigt som han repeterade sitt religionsprov ända till Eskilstuna.  Det var ju inte heller speciellt snällt.

Men nu ska jag gå tillbaka till det positiva. Pepp. En vecka kvar en vecka kvar en vecka kvar. Sen kan jag sova hur mycket jag vill :) Sen kan jag cykla ner till Karin när jag vill, ( och jag tänker cykla, har kommit på att det går) jag kan helt enkelt göra vad jag vill. O hoppas också på att mamma och alla åker bort så jag är själv hemma några dagar. Det vore rätt soft!!

Sunbeams med Concretes är jävligt mycket sommar måste jag säga!  Tralalalala hadet så bra.

ajöss


124796-2
 
20e 20e 20e!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela