IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Söndag

Publicerad 2007-02-11 13:20:12 i Ida,

Kul att det är värsta fina vädret och att jag måste sitta inne och plugga sönder mig. I och för sig gör jag ju inte ens det så att jag vet inte hur det här ska gå. Snart kommer iallfall Madelene och hjälper mig med excel som är svårt, tillomed Karin tycker det. Och då är det bra svårt.

Jahapp, helgen har varit bara bra ! Mest mys och lite mat och kotten o grejer. Väldigt bra..  :)

Hörde någonting om att Karin skulle baka bullar ikväll, känns som att jag och Madde kommer att infinna oss där. När jag har lärt mig excel dvs, så det kan ju hända att det blir lite senare. Någon gång efter lovet.. Eller så.

Jag vill ha sommar!! Åka båt och sola och sova och röka vattenpipa och skratta.. Men det är sommarlov snart, om typ 16 veckor. Det kommer gå snabbt!

Annars är livet bra, det flyter på och jag jag hänger med. Hrm, jao.
Haha jag är glad med andra ord =)

Nu måste jag möta slöisen som inte ville vara mysbyxig själv.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela