IDA

It's my soul honey that's up at eighty

So turn the radio on

Publicerad 2007-02-05 08:16:05 i Ida,

Jag blev glad!
Astråkig dag verkligen..
Men sen så drog Madelene med mig på te och promenad, och vad går upp mot henne? Inget! Så då blev jag glad =) Och nu har jag dessutom läst ut min bok i racerfart, faktiskt! 246 sidor på typ tre timmar är fan inte dåligt någonstans.

Jag kom på att jag borde åka pulka. Jag har inte gjort det någonting i år och innan jul. Ska tvinga med mig någon och göra det. Kanske inte är så kul men vafan man måste ju göra det!!

Steg fem blev det även i helgen, mycket bra spelat tjejer! Bland dom åtta bästa i Sverige är bra, men jag hoppas att det blir bättre :) Annars var helgen bara bra o mysig =)

Och idag när jag gick ner till stan så såg jag tre jättegulliga tanter. Och då tänkte jag på någotvis på mig karin och madde. Haha, jag undrar om vi kommer gå runt i Mariefred sådär när vi är 60? Sen sa jag det till Madde och det lät inte helt otroligt. Sen tänkte vi på vad vi kommer att prata om då. Om det fortfarande kommer vara lika kul att skämta om Karins pervo telefon, hennes minst sagt konstiga förhållande till grönsaker och om vi fortfarande kommer prata likadant. Säga "hääeej", "yee", "jaaåå", "tjäeenna" osv. Om vi fortfarande kommer att köra på den här otroligt roliga humorn med att hela tiden bygga på skämt tills dom blir helt skumma. "lillen can not do the helicopter", "vadå, SKA man se den?" "ska vi inte ta å köpa några sådana där små korvar å lägga i hans brevlåda?" "jag har nackspärr!" "hehe jasså, för mycket (karin lyfter och böjer på armarna samtidigt som att hon liksom trycker dem uppåt.. madde dansar så.)".. Om det kommer vara så när vi är 60, då blir jag gärna det! Och Madelene, då ska jag färga håret på dig, och då ska det bli snövitt!:)

Nepp, ska sluta med det här nu.

Ajöss


Btw, Marit Bergman är jävligt bra just nu! :
you did not love me at all, You can't help me now, forever doesn't live here anymore, I take my wings off you, waste more time, Julia

Lyssna!

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2007-02-05 17:07:35

Mysigt värre due ;)

Postat av: I

Publicerad 2007-02-06 07:55:36

Mjo (:

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-02-06 12:24:35

Jag älskar dig Ida! Man kan börja gråta bara tänka på sommaren =) Vi får ta en fika snart igen, då kan vi ju tvinga med oss den där toffeln också! Hon är fan värre än vad jag var! Pussar

Postat av: evija

Publicerad 2007-02-07 19:16:24

ida, du har en BLOGG! :D

Postat av: KARIN

Publicerad 2009-08-08 01:00:48

jag börjar snart gråta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela