IDA

It's my soul honey that's up at eighty

music when the lights go out

Publicerad 2007-02-19 23:06:57 i Ida,

Sitter här o är trött. Det är bara för att jag inte får sova på mornarna. Fast det är det värt. =)
Mando Diao imorgon, yesyesyes!!
Helgen har varit soft o mysig o kul.
Fast Karin och jag var otroligt uttråkade och övertrötta i lördags. Sorry för att vi tofflade, ni ville ju bara ragga o vara ifred liksom.  ;)
Lov är bra skönt tycker jag. Fast jag saknar My emma och lina litegrann. Ni har ju blivit som att äta frukost ungefär. Lika naturligt att träffa er varje dag liksom :)
Jag o min syster bränner lite skivor, kan behövas lite nytt i min stereo.

Shit jag måste gå och sova nu. Mmmmmm

Godnatt


124796-7

sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela