IDA

It's my soul honey that's up at eighty

lova att du svarar snart

Publicerad 2007-02-08 22:08:03 i Ida,

Jag längtar efter en kväll i höstas, den typ softaste jag varit med om!!
Vi var hos Karin, jag Eddie Robin och Madelene.. Började med att jag skulle färga Madelenes hår. HEHE!
Vi gjorde precis som det stod, det satt i precis lika länge som det skulle.. Sen kliver hon in i duschen, sköljer ur det.. Kommer ut. Hehe.
Jag säger "nä men det är ju inte så gult!"
(Eddie går ut ur badrummet med ett flin)
Madde: "men shit!!! Det är ju asgult!!! Vad ska jag göra????!!!"
Hahaha.  Madelene var fin i mössa resten av kvällen.

Sen trodde vi inte att Karolina skulle komma hem heller.. hahaha. Karin Robin och Madelene står ute o röker, jag och Eddie sitter vid tvn. Vi hör trappsteg. Tar med oss allt olämpligt och rusar in i karins rum. Sen gömmer vi oss bakom hennes garderob. Så hör vi Karolina
"Karin, det luktar rök!! Jävla bolmare!!!"
haha så säger Karin "Men karolina, jag röker ju inte, visst..????!"
Hahahahaha så himla ful. Jag o Eddie står fortfarande bakom garderoben och skrattar, Karolina går ner.

Sen fortsätter vi hem till Madelene, jag o karin envisas med att spela "hey där", som är en riktig fjortislåt (fast nu har robin erkänt att han tycker "att den är rätt skön"så vi kan spela den hur mkt som helst utan att du kan säga något, haha!!) sen sitter vi hos Madde ett tag.. Sen går vi hem till Robin och spelar på vägen "if I used to love you baby". Ojojoj soft var det. Helt tyst i Mariefred, vandra längs gatorna med folk jag tycker så mycket om..  Det var kul det! Kom å tänka på den bara :)

Åh, fredag imorgon, slut på skola för den här veckan, yes. Dagarna går sjukt långsamt numera, det är tråk. Men idag har madelene återigen lyst upp eftermiddagen, thanks. Och jag träffade Caroline också=)  Om vi ändå kunde sitta där i skolbänken o prata om ingenting dagarna i ända.. Det vore bra härligt.
Karin I miss you!!

Emma Lina och My, tack för att ni finns!!!!!

Ajöss

Kommentarer

Postat av: Maddooooooo

Publicerad 2007-02-09 09:34:22

Lite man vill glömma den kvällen hehe. nej men det var ju ändå assoft trots min misslyckade hemmafärgning. jag längtar tillbaka till alla kvällar vandrandes runt i det tysta Mariefred!! Så fort det blir plusgrader ska vi ta en promenad runt vårat vackra slott :D LOVE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela