IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jag ser det snöar

Publicerad 2007-02-28 11:40:16 i Ida,

Alltså snön! Det snöar mycket, hela tiden, dygnet runt, 24/7, osv. Kan det sluta tack?????????
Allt jag skulle vilja göra just nu är att ligga på min altan med lite vatten och bikini och känna solen bränna mig. Så jag blir brun. Och så.
Och jag förstår inte hur man i hela världen kan tycka om skridskor en morgon kl åtta, samtidigt som det snöar och skridskorna både känns förstora och försmå, (Detta kan dock bero på mina något dumma fötter men ändå) sen ska man dessutom hålla koll på en hockeyklubba. Nononono. Jag var avbytare. Och justja, jag glömde hjälmen. Den är värst. Usch!

Jaja, annars är väl allt som vanligt. Träffade Carro i går. Det var hur värt som helst, för ingen kan prata som hon och jag kan. Sååådetså! Jag saknar dig.
Idag är det annars en soft dag. Ingen träning, usch vad skönt. Och jag vill ha helg!!:)
Och så vill jag ha madde karin myskväll. Det var längesen.

Nepp nu ska jag gå.

Btw, gratulations till Calle som tog körkort idag!!!!

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela