IDA

It's my soul honey that's up at eighty

If you ever need a stranger

Publicerad 2007-02-03 23:13:15 i Ida,

Hallo.

Jag sitter här o funderar på
1. hur man fixar en fucking bild på den här bloggen
2. hur man ändrar de där andra sakerna på den här bloggen
3. om det är värt o lägga ner tid på detta

Men i och för sig så skriver typ alla, och det är kul o läsa och jag tycker om att skriva så ja, varför inte liksom? Men jag ska fråga någon hur man gör allt det här konstiga. Min syster kanske, eller Madelene.

Jaha. Soft helg hittills, mys igår:) , handboll idag. Gick riktigt bra, vann båda och spelade kanooon! Så imorgon hoppas jag på att alla är på att gå vidare till steg fem?!

Sen har Karin och Madelene varit här ikväll ett tag, dom är för roliga dom. Jag är tydligen en blond emo som inte svartsminkar mig. För jag använder ju converse. Jag påpekade att det är en basketsko egentligen och då blev jag basket-ida istället så det kanske inte var så mycket bättre. Och till sist blev jag emo - båt - basket - Ida. Men det gör ingenting, jag vet nog vem jag är.

Och Karin är toffeln, Madelene är förälskad - varje - kväll - tjejen. Så äre.
"och du.. du.. jag tycker om dig.."(alla hörde, alla på hela tåget. Och vi vet att det var meningen.)  MOHAHAHA!
"men är du säker på att det inte bara är en grej som du känner ikväll liksom..?"
"Nej alltså neeeej jag är så himla käär!! Alltså du vet inte hur det kändes Ida!!............. (några dar senare) fan, å vet du vad han sa sen?! "du borde färga håret svart!, jag tror du skulle passa i det!" Eeeeeh????"
Hrrm japp. Jag älskar er!

Näe, jag borde faktiskt ta o sova. Hämta krafter inför imorgon och den antagligen värsta veckan i mitt liv, vecka 7. Den kommer inte bli kul eftersom att jag förstår nada av Excel och anatomi. Men det blir till o tänka på det senare.

Mys lyssning på Jens Lekman ikväll, kan rekommendera låtarna
Julie och If you ever need a stranger. Riktigt fina.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Älsklings Karin!

Publicerad 2007-02-03 23:23:04

HAHAHA båt-ida my love! Äntligen, Jens Lekman:) HAHA Du vet att jag älskar dig!

Postat av: elin

Publicerad 2007-02-05 21:50:52

ehm, ida... inte för att anmärka ord eller något.. men det är liksom vecka 6 nu..

Postat av: elin

Publicerad 2007-02-05 21:57:31

fast du kanske menade nästa vecka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela