IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I will always be your soldier

Publicerad 2007-02-22 15:32:04 i Ida,

Torsdag. Känns inte som det alls. Jag börjar få lite små ångest över att skolan börjar snart igen. Fyfan rent ut sagt, jag orkar verkligen inte.

Tisdagen var helt otroligt bra. Ett tag slöt jag ögonen och bara njöt för att det bara lät så jävla underbart. Tack!

Igår fyllde jag år, var hemma hos Karin med ett antal människor jag tycker om o åt tårta och så. Hehe och nu kom jag o tänka på vårt diskuterande kring bloggar. Känner mig precis som en sån som eddie imiterade. "aa, sen tog jag en tur till hälsoskaparna, sen träffade jag robin, jag älskar honom sååå mycket! Sen så åt jag lite kyckling..." =)
 Efter det bar det hemåt med calle. Fan, jag trodde jag skulle vara lite bättre på snöbollskrig, men tydligen inte..!!

Ska åka o träna snart, känns aningens segt om man säger så, menmen.

wherever you go, I hope that you know, that I'm att your command.. Jävligt bra låt!!!!

Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-02-22 17:35:09

Grattis i efterskott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela