IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And I could write a song, a hundred miles long

Publicerad 2007-02-23 16:42:31 i Ida,

Jag tror att folk behöver stanna upp och tänka efter. Tänka först och handla sen. Tänka först och tala sen. Annars kan så mycket bli fel. Känslor och grejer kan så lätt börja ifrågasättas igen, när man har bestämt sig för något och försökt att glömma det..
Det är klart.. Hur ska man veta vad som är rätt och fel? Vissa saker kan kännas jävligt rätt vid ett tillfälle, sen så börjar man tänka igenom det och kommer på att, näe..
Men det är så lätt att människor blir sårade, får falska förhoppningar eller bara får ångest över vad man ska göra.. Vad man ska känna, hur ska man agera..? Det är det jag menar..

Kvällen igår var trevlig med mycket prat o bastu och sånt. Humorn är alltid på topp också, haha.

Idag är det en ångest dag över att skolan börjar snart. Och dessutom snöar det så jag vet inte hur mycket det kommer att bli.. Kommer snart inte kunna se ut genom mitt fönster om det fortsätter. Usch!
Men jag hoppas att det blir en kul kväll iallafall, men det blir det säkert vad jag än hittar på. :)

Grattis förresten till världens bästa och sötaste tvillingar Emma och Lina!! EM-kval är inte dåligt någonstans!!!!:D

Nepp, nu ska jag sluta sitta här i morgonrock och ta och göra någonting.
Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela