IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Whirlwind reaper

Publicerad 2007-12-13 09:30:26 i Ida,

Hejsan.
Sitter och väntar på att åka till tandläkaren. De andra är och väntar på att dom ska ha basic så jag sitter här helt ensam.
Men vad är så farligt med ensamhet egentligen?
Jag har tänkt på det. Vissa känner obehag så fort dom lämnas ensamma någonstans, tvingas gå och hämta mat själva eller bara måste åka ensamma till skolan på morgonen. Varför då?
Jag menar. Jag är själv rätt ofta, men jag känner mig inte direkt ensam någon gång. Det kanske handlar om att man vet att man inte är det. Fast, jag vet många som verkligen inte är ensamma men som ändå har behov av att alltid ha med sig någon. Kanske helt enkelt en bekräftelse-grej, att visa för alla att man inte är ensam. Jag tycker om att vara ensam, ibland. Stänga in sig med musik i öronen och bara gå och tänka på allt i världen. Det är skönt.

Jahapp. Snart är det helg. Fan det ska bli jäkligt skönt. Och jag kommer behöva packa sommarkläder! Känns lite sjukt. Fast bra!!

Hoppas på att Madelene och Karin hade roligt igår! Men om jag känner er rätt så har ni alltid roligt, när ni är på sånt humör. Jag har iallfall varit med när vi har haft riktigt kul! Såg på något töntigt program om vad man hade för lik i garderoben. Tanken slog mig att när jag också är trettio så kommer jag har förfärligt många roliga grejer att berätta. Och dom roligaste hittills har jag upplevt med er, bland annat =) Kanske tjatar en aning om vattenland och bowlingklotet, men det var för jävla kul helt enkelt! Även stenkastning och andra saker hör till. I like you.

Näe nu måste jag hinna med bussen.
Hare bra!

Kärlek

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-14 16:45:27

Haha vi kommer att leva på det där i flera år till :) Jag har bokat in en MIK-kväll imorn, passar det? Pusspuss hjärta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela