IDA

It's my soul honey that's up at eighty

The way we are

Publicerad 2007-12-05 13:01:28 i Ida,

Sitter här och är nostalgisk medan jag läser en massa gamla bloggar som Madelene har skrivit.
Jag saknar henne och Karin något fruktansvärt just nu, kom hit!! Jag har inte skrattat ordentligt på flera dagar känns det som! Och vet ni vad som behövs? Våra skämt! Våra skämt om Karins telefon, om gurkor, om "nämen det här är ju inte ditt namn! Du heter ju bajs...", våra skämt om lillen och om salamis på Ica. Snälla kom hit!

Jag vill ha sommar med er.. Sommar hos Truls i hans hus, lyssnandes på Marcus Fagerwall, sommar på Karins brygga, i hennes kök, i Tylösand.. I Tylösand med er, med vårat lilla tält, våra nattliga påhitt och våra asgarv åt allting.. Jag vill sitta uppe hela natten, och prata.. Och sen komma på att vi kanske skulle dra på fest.. Eller sova.. Eller varför inte köpa godis, eller laga mat?

Jag vill promenera runt i Mariefred, med er.. Ta en sväng in på Ica, säga att jag inte vill ha något och sen komma ut med smågodis och digestive och brieost..

Haha, jag vill ha midsommar med er, och Svante och alla de andra (;
Jag vill klaga på vädret, planera sommaren, åka till Hulstfred, lyssna på panic at the disco som suger men ändå.. Allt det här vill jag göra med er, just just nu!!!!!! I miss you. Kom ihåg det!


image216

My song is love..

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-06 21:55:58

Jag älskar dig Ida! Ringde dig idag men du var inte hemma. Du förstår inte hur mycket jag saknar våra stunder! MIK

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-06 21:57:50

Fortsättning på förra kommentaren: MIK

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-06 21:58:34

Vafan mina kommentarer slutar alltid vid MIK, något måste vara fel!!

Postat av: miK

Publicerad 2007-12-09 11:40:49

åå jag är ju så patetisk, sitter på jobbet och fantiserar om allt gammalt, allt nytt och om våran underbara sommar vi kommer att ha! älskar er så mycket, finns inget bättre..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela